poniedziałek, 4 kwietnia 2016

(136) Sałatka z młodych liści buraczka z pieczoną dynią i czarnuszką

Dynię miałam jeszcze swoją - przetrwała od jesieni.
Listki dostałam w Selgrosie. Czy jeszcze gdzieś je można kupić? Bo nie spotkałam już nigdzie...
 
 
SAŁATKA Z MŁODYCH LIŚCI BURACZKA Z PIECZONĄ DYNIĄ I CZARNUSZKĄ
 
składniki:
  • młode listki buraczka, sałata mizuna i pak choi (można zastąpić innymi, ja poszalałam w Selgrosie)
  • awokado
  • pomidorki cherry
  • kawałek świeżej dyni (i trochę oliwy do pieczenia)
  • ser feta
  • czerwona cebula
  • czarnuszka do posypania
 
 
Dynię obieramy, tniemy w kawałki, obsypujemy solą  skrapiamy oliwą. Pieczemy w 200 stopniach, aż zmięknie.
Na sałatach układamy pomidorki, kawałki awokado, kawałki pieczonej dyni i sera, cebulę. Dodajemy sos i czarnuszkę.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!