sobota, 21 stycznia 2017

(155) Sałatka pół na pół

Na jednej stronie układam coś mięsnego, czego nie jem, na drugiej coś dla mnie :)
Wygląda kolorowo, robi się szybciej i wystarczy jedna micha, a nie dwie :)
Poniższy pomysł to tylko propozycja, można zrobić dowolne połówki.
 
SAŁATKA PÓŁ NA PÓŁ
 
składniki:
jakie tylko chcecie :)
ja wykorzystałam:
  • ulubione sałaty,
  • fetę, rwaną na kawałki mozarellę,
  • świeżą bazylię,
  • fioletowe winogrona,
  •  grillowanego kurczaka (z obiadu),
  • pomidory
  • zielone oliwki
 
sos: oliwa, ocet winny jasny, słodzidło ( u mnie syrop z agawy), sól i pieprz (wstrząsnąć), dodatkowo ciemny krem balsamiczny
 
Układamy składniki według uznania. Każda połówka inna. U mnie powstały: mięsna i wegetariańska.
Polewamy sosem i ozdabiamy cienkim strumieniem kremu balsamicznego.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!