sobota, 29 kwietnia 2017

(162) Sałatka "bulwy i nasiona"

Jadłam taką w Salad Story - to obecnie moja ulubiona.
Odtworzyłam w domu z małymi modyfikacjami.
Pyszna!

SAŁATKA "BULWY I NASIONA"

składniki:

  • sałatka lodowa i roszponka
  • pieczone bataty
  • pieczony lub gotowany burak
  • kiełki słonecznika (niestety nigdzie, jak na złość, nie dostałam i zastąpiłam prażonymi ziarnami słonecznika i odrobiną kiełków z lucerny, ale polecam te słonecznikowe - koniecznie!)
  • ser feta (jakiś sensowny, ja miałam owczy)
  • gotowana edamame wyłuskana ze strączków (nabyłam w "Kuchniach Świata")
  • czarny ryż - ugotowany
  • orzechy włoskie
  • ogórki świeże pocięte w plastry


sos: krem balsamiczny pomieszany w oliwą, solą i pieprzem

Układamy według uznania, polewamy sosem, mieszamy.
Mega uczta! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!