piątek, 22 maja 2015

(134) Sycąca sałatka z pęczakiem

Kasze są ostatnio na topie. Wszyscy gotują, jedzą, zachwalają. Bulgur, gryczana niepalona, komosa ryżowa, amarantus...
Postanowiłam nie gardzić także starym dobrym pęczakiem.
A jak się nagotowało za dużo na obiad - to co?
Jak to co? Sałatka!

SYCĄCA SAŁATKA Z PĘCZAKIEM

składniki:
  • ugotowany pęczak
  • pomidory
  • świeży ogórek
  • papryka
  • opcjonalnie: zielenina
  • oliwa z oliwek
  • sok z cytryny
  • słodzidło (cukier, ksylitol - co komu pasuje)
  • sól
  • pieprz

Kroimy. Wszystko do michy, razem ze składnikami sosu i mieszamy.
Smacznego!


1 komentarz:

  1. Ja zimą na nowo odkryłam pęczak, ale zaczęłam go robić zupełnie inaczej niż moja mama, i może dlatego tak mi posmakował? W sałatce jeszcze nie jadłam- czas spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!