środa, 18 marca 2015

(125) Najlepsza na świecie sałatka z krewetkami

Zaserwowałam na imprezę roczkową synka. I nie zdążyłam posmakować :)
Dobrze, że już ją wcześniej parę razy jadłam :)
 
NAJLEPSZA NA SWIECIE SAŁATKA Z KREWETKAMI

składniki:
  • miks sałat (ja miałam z botwiną)
  • dojrzałe awokado
  • opakowanie krewetek koktajlowych
  • pomidorki koktajlowe
  • czarny sezam
  • kiełki lucerny
do krewetek: oliwa, sól, pieprz i zmiażdżone ząbki czosnku

sos:  dresing cytrynowy lub dresing francuski

Najpierw przygotowujemy krewetki: odmrażamy je i w misce łączymy z oliwą, zmiażdżonym czosnkiem oraz solą i pieprzem. Niech chwilę postoją.
Potem wrzucamy całość na rozgrzaną patelnię z odrobiną oliwy, podsmażamy aż się ładnie zezłocą, przykrywamy pokrywką i chwilę jeszcze dusimy.
Na półmisku układamy sałatę, na to awokado i pomidorki. Dodajemy krewetki oraz uprażony na suchej patelni sezam. Polewamy sosem i zdobimy kiełkami.
Pycha!!!


1 komentarz:

  1. Praktycznie wszystko co lubię w jednej sałatce :) Czekam teraz tylko, aż awokado zmięknie... Na razie wszystkie trzy, które mam na stanie, są twarde jak kamień :(

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!