wtorek, 5 sierpnia 2014

(35) Sałatka z pieczonym łososiem i grillowaną cukinią

Jeśli myślicie, że specjalnie piekłam łososia do tej sałatki, mylicie się :)
Jeśli myślicie, że specjalnie grillowałam cukinię - również się mylicie :)
Czasem zostają nam resztki z obiadu czy grilla z przyjaciółmi. I wtedy czas na wykorzystanie ich do sałatki!
 
SAŁATKA Z PIECZONYM ŁOSOSIEM I GRILLOWANĄ CUKINIĄ

składniki:
  • kilka garści rukoli (lub innej sałaty)
  • plastry dojrzałych pomidorów
  • grillowana cukinia w plastrach (ja użyłam żółtej)
  • plastry mozarelli
  • pieczony (lub grillowany) łosoś
  • ewentualnie: kawałeczki świeżego imbiru
  • opcjonalnie do ozdoby: czarny sezam, tymianek cytrynowy

sos: dresing malinowy lub dresing cytrynowy

Wrzucamy na półmisek rukolę. Ja od razu ją polewam trochę sosem, bo lepiej smakuje. Na to na zmianę "w wianuszku" układamy cukinię, pomidory i mozarellę. Na środku łosoś. Jeśli ktoś lubi, dodajemy imbir. Polewamy sosem, ozdabiamy.
Ładnie wygląda, co? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!