wtorek, 23 września 2014

(75) Fasolka z sezamem

Bardzo dobra na zimną przekąskę!
 
FASOLKA Z SEZAMEM

składniki:
  • fasolka szparagowa (może być dowolna, ja mam jakąś taką dużą i płaską...)
  • czosnek
  • sezam (ja użyłam czarnego, ale może być dowolny)
  • sporo natki pietruszki
  • korzeń imbiru (opcjonalnie)
  • sok z limonki albo cytryny
  • olej sezamowy (ewentualnie inny, jeśli fasolka nie ma być za bardzo sezamowa)
  • sól i pieprz

Fasolkę gotujemy w osolonej wodzie i studzimy.
W tak zwanym międzyczasie wykonujemy sos. Najlepiej używając blendera, ale jeśli się komuś nie chce można posiekać i pomieszać ręcznie.
Ja wolę tak: wrzucam wszystko (oprócz fasolki i sezamu) do blendera i miksuję. Może nie na gładko, ale w miarę.
Polewamy fasolkę sosem, posypujemy sezamem.
Podajemy schłodzoną.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!