środa, 1 października 2014

(81) Sałatka z limonkowym kurczakiem i pesto pietruszkowym

Dobra jako ciepła kolacja czy lżejszy obiad.

SAŁATKA Z LIMONKOWYM KURCZAKIEM I PESTO PIETRUSZKOWYM

składniki:
  • pierś kurczaka
  • liście szpinaku
  • natka pietruszki (ja miałam ozdobną)
  • małe pomidorki
  • świeża gruszka
  • rzodkiewka
  • świeży ogórek
  • papryka

na marynatę: chutney limonkowy (ja miałam z Marks&Spencer -nie mam już opakowania - taki jak ten niżej , ale nie z mango, a limonki) lub sok z limonki, oliwa, sól, pieprz



sos: pesto pietruszkowe

Kurczaka kroimy i marynujemy w limonce, oliwie i przyprawach.
Niech poleży w lodówce chociaż godzinę.
Smażymy.
Układamy na szpinaku i warzywach, ozdabiamy natką i gruszką, polewamy sosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!