poniedziałek, 27 października 2014

(95) Sałatka z dynią, schabem i fetą

Póki dynie wokół - robię!

SAŁATKA Z DYNIĄ, SCHABEM I FETĄ
 
składniki:
  • dynia
  • feta
  • winogrona (najlepiej bezpestkowe)
  • sałata lodowa
  • pomidory
  • kawałek schabu
  • oliwa z oliwek/olej
  • ewentualnie jajko i bułka tarta do panierowania
  • sól, pieprz


Dynię przygotowujemy jak w TEJ sałatce.
Schab rozbijamy, przyprawiamy, ewentualnie panierujemy i smażymy. Kroimy w kostkę.

Na sałacie układamy dynię, schab, pokrojone pomidory, kulki winogron i fetę w kawałkach.
Polewamy sosem.



 

2 komentarze:

  1. Wow, ciekawa jestem smaku, nie jadłam nigdy sałatki z dynią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wiesz co w ogóle pieczona dynia jak dla mnie jest dobra sama w sobie. Jeśli ją pokropić oliwą, posolić i popieprzyć oraz dobrze upiec, mogę jeść samą jako przekąskę :)
      Świetna też wychodzi z takiej pieczonej dyni zupa (razem z nią piekę cebulę czerwoną i czosnek, potem wszystko miksuję z bulionem warzywnym, dokładam mleczko kokosowe, chili, pieprz, sól, sok z limonki i świeży imbir. Pycha!
      A jak już pieczesz, to warto upiec więcej i zrobić sałatkę.
      Z dwóch moich przepisów z bloga uważam, że lepsza jest ta:
      http://www.myczytamy.pl/2014/10/27-moje-szczesliwe-zycie-moje-serce.html
      Ser nie musi być oczywiście kozi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Podziel się swoją opinią!