środa, 9 lipca 2014

(13) Sałatka z mojego dzieciństwa

Wahałam się, czy umieścić tutaj ten przepis - bo co to właściwie za przepis? Nic odkrywczego, kompletnie - trochę pomidorów, cebula i dwa inne warzywa.
Ale ta sałatka naprawdę dobrze mi się kojarzy i kiedy wczoraj ją przygotowywałam, pomyślałam, że trzeba ją zapisać "dla potomności" :)
Kluczem są warzywa - dobre, świeże, najlepiej "z działki", i tak właśnie ją wspominam. Najczęściej przygotowywało się ją na kolację i jadło do kanapek.
 
SAŁATKA Z MOJEGO DZIECIŃSTWA

składniki:
  • pomidory
  • młoda cukinia ze skórką
  • papryka czerwona
  • cebula
  • sól, pieprz
  • olej rzepakowy, biały ocet winny
Pomidory kroimy w plastry, układamy w misce lub głębokim talerzu, solimy, pieprzymy. Na to ścieramy cukinię, razem ze skórką, solimy, pieprzymy. Na to papryka w kosteczkę i posiekana cebula. Znów solimy, pieprzymy. Polewamy octem i olejem.
Dobra jako dodatek - do kanapek, obiadu, grilla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią!